ahhh...

är verkligen i valet och kvalet ifall jag ska lägga ner bloggen.
Tappar lusten allt för ofta, sen får jag plötsligt för mig en kväll för att skriva något inlägg och lägga upp bilder och då blir det en himla massa inlägg på en gång, vilket folk klagat på eftersom dom ofta missar inlägg och tror att det "översta" inlägget är det senaste och enda.
Och det är ju inte heller kul för er lösare att inte få någon uppdatering dagligen... att blogga en gång varannan vecka tycker inte jag själv e okej, då kan man lika gärna strunta i det.
Blir ju själv irreterad när folk typ aldrig skriver.
(kanske därför jag nästan bara läser "kända" bloggar?

Men samtidigt tycker jag jätte mycket om att skriva på bloggen och tänker i detta nu (som jag alltid gör när jag skriver) att det faktiskt är jatte kul och avslappnande, skönt att få ur sig lite, skriva lite, dela med sig av bilder m.m

Ja... frågan är om man ska fortsätta? kanske bara gäller att få in vanan igen.
För nu är det ju så att NÄR jag väl skriver så skriver jag bara om det STÖRSTA som hänt senaste veckan/veckorna och det vardagligt "glöms bort" vilket ju är jätte synd.

Nej får fundera vidare på hur jag ska göra helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du ska fortsätta. De som är dåliga på att gå in dagligen som missar inläggen, tycker jag ska skaffa bloglovin, då missar de inga, uten kan läsa när de är inne.

2010-08-18 @ 08:04:57
Postat av: Emily

Känner igen de där, är själv kas på o skriva blogg nu. Har inte heller haft så stor lust, inte tid heller. Men en dag kanske bloggsuget kommer tillbaka så jag tänker inte lägga ner iaf, inte du heller hoppas jag =) puss

2010-08-18 @ 11:18:27
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Therese

Hallååååååååååååååååå, du kan inte sluta blogga... de funkar ju inte. Du kommer snart in i gängorna igen :)

2010-08-19 @ 10:57:16
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej snälla sluta inte blogga. Din blogg är en av dom få som jag faktiskt tycker är kul att läsa!

Du är så fin, och din dotter med ;)

2010-08-20 @ 08:28:33
Postat av: malin hejdenberg

NEJ NEJ NEJ !! NEEEEJ!! Å åter NEJ!! lägg inte ner bloggen .. =) det e ju ok att den vilar en vecka eller så =) bara du fortsätter skriva :D

2010-08-20 @ 18:41:19
Postat av: Jenny

Säg åt folk att scrolla så missar dom inget! Lägg inte ner tycker jag. Tralala.

2010-08-22 @ 19:43:49
Postat av: Anonym

Säg åt folk att scrolla så missar dom inget! Lägg inte ner tycker jag. Tralala.

2010-08-22 @ 19:44:32
Postat av: josse

tack=) kom igen du med, kollar varje dag men inget händer;)

2010-08-25 @ 09:34:33
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/
Postat av: josse

hej. kanske är bäst att svara här eftersom du inte kollar min jämt, toppen köpta jag på gina, men ni har väl inte gina hos er ?

2010-08-25 @ 23:38:26
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0