Det är mycket nu.

och därav det mycket dåliga bloggandet, jag ber om ursäkt.
Igår va de fullt upp hela dagen, jag och Holly var hemma vid Therese och försökte "avlasta" henne lite, hennes Tyra är helt full av kliande vattkoppor och dessutom hög feber och vill bara vara i hennes famn, samtidigt som Ebba och Wilma med har vattkoppor och vill ha uppmärksamhet.
När männen kom hem åkte vi tillstan för att storhandla OCH handla inför julmaten, var hemma runt 23.00.
Idag har jag anna och malin gjort stan för att handla dom sista klapparna, kom hem nu vid kvart i 8.
Satte igång att göra smörgåstårtor inför Addes 25.års dag imorgon.
Nu är jag SLUTKÖRD!!!
so thats it for me today....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0