kaotisk Nyår?

Nu har jag och mina vänner diskuterat nyår en hel del.
I 3 år har min familj,Thereses och Emilys firat ihop.
Självklart skall vi fira ihop denna nyår med.
Dock blir vi NÅGRA fler.
Fler vuxna och så tillkommer det ju lite "nya" barn med.
Sammanlagt kommer vi vara 23 st om jag räknat rätt.
För att nyår inte ska bli ett enda stort kaos nere vid Emilys så krävs det planering och uppdelning.
Vem lagar mat och vem har då hand om barnen?
När ska vi börja med maten?
Vad ska vi göra för rätter?
Hur skall alla barnen få plats att sova?
När ska barnen sova?
m.m
Men nu har vi nog fått ordning på det och alla verkar vara överens, hör och häpna:)
Tror det kommer bli mycket trevligt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Emily

jaaaaaaaaa de kommer bli sååååååååååååå kul !!

2010-12-16 @ 15:34:31
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0