ojdå

vart ska man börja när man inte bloggat på ett tag och dt dessutom har varit jul och allt?
Ska gå igenom ett par hundra kort nu från julafton (japp så många är det faktiskt).
Får se om jag hinner lägga upp någe på bloggen ikväll, tänkte försöka dela upp det på någe vis så de inte blir för många på en gång.
Vi hade iallafall en helt underbar julafton, synd var bara att mamma och bempa behövde åka hem, mamma skulle jobba.
Idag har vi varit i Vallstena och firat minijul med dom, Ellinore bjöd på slottsstek, och de va tamefan den godaste steken och såsen jag någonsin ätit!!!!
Jag har precis tagit mig ett varmt bad med eukalyptus olja, härlig musik och ett glas rött.
Adde och imon (lillebror) sitter och spelar Wii.
Nu ska jag som sagt gå igenom korten... lovar att försöka lägga upp något ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0