Shoppaholic

Idag har jag Emil och Therese gjort stan.
Tanken var att EMIL skulle spendera sina pengar han fått efter att sålt jultidningar, men jag hittade ett par plagg med...men Therese va värst!!! Den tjejen till å shoppa alltså.
Men Emil lyckades med hitta en massa bra, både prylar,spel och kläder.
Kanske visar kläderna jag köpte sen, nu ska jag lägga Holly efter en mysig kväll med henne, sen ska jag ta mig en varm härlig dusch.

Såg när jag läste igenom inlägget att det kan tolkas fel, vi spenderade våra EGNA pengar på våra grejor, inte Emils om någon trodde det:) hahahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka söta tjejor =) du jag har en fråga angående limet till hårförlängningen! jag har jätte tjock hår och ska köra med två paket, så jag tänkte höra om du fick mycke lim över, eller om jag behöver köpa två stycken? tack på förhand =)

2010-12-28 @ 19:33:44
Postat av: elin

Jag får över mer än en halv flaska över när jag hade gjort min hårförlängning. :)

2010-12-28 @ 21:18:38
URL: http://thestyleismine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0