Ska det va så ska det va NU!!!

Ja igår när jag och malin var i stan så blev det inte så mycket shopping för min del, en tomte dräkt till Holly (hittade ingen robot eller prinsess dräkt)
Lite ljus och massor med tapet.
Snodde Malins idé och tog lika som henne, hon ska dock ha i köket och jag i vardagsrummet, där nyckelfärgen redan är lila mot det svarta.
Och jag är ju sådär, köper jag något till hemmet som krävs lite tid att få upp så spelar det inte någon roll, det ska upp på en gång, helst igår.
Blir galen när inget händer.
Man kanske skulle börja gå nån kurs i snickeri och tapetsering så man kunde göra saker och ting själv och inte behöva tjata på sin stackars man att något ska hända:)
Den lila med löv på är den vi köpte...


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra idè där Elin! De tycker jag absolut du ska göra.

2010-12-08 @ 17:49:53
Postat av: malin

lite roligt att den lila är den ja ska ha i köket, den vita me silver längst ner e den ja har i vardagsrummet haha =) kommer bli skit snyggt i våra hem:)

2010-12-09 @ 12:05:14
URL: http://malinlillstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0