Spackel och halsont

Känner mig inte så pigg alls, har hostat en massa inatt, en sån där jobbig rethosta.
Så fort jag pratar kittlar det i halsen och jag måste hosta.
Hoppas det snar blir bättre.
Igår kväll kom Johan och Malin in, jag och malin satt och pratade strunt,drack glögg och såg på tv.
Johan satt och svor över att internet krånglade och Adde spelade spel.
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, jag ska iallafall sätta igång att spackla väggen för 3.e gången nu och hoppas på att det räcker sen.
Sen ska jag ännu slipa såklart och efter det hoppas jag att någon vill hjälpa mig att sätta upp tapeterna.
Jag kan ju faktiskt inte ALLT, även om man kan tro det ibland.
Nu vill Holly ha varm oboy och glass, något en dagisfröken tutade i henne att de ju var såååå gott, sen det har hon inte slutat tjata om det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0