Today is the day

Jag ska försöka plocka lite här hemma.
När klockan slår halv 2 hämtar jag Holly på dagis, då åker vi in mot Visby för att först åka ner till båten och möta upp syster för att hämta Idas jacka sen till flyget för att hämta självaste Ida.
Vi ska ha de såååå mysigt ikväll.
Kolla lite repriser (Idol), förmodligen Kensa & Tyra show med, hon har ju redan missat förra avsnittet och det är ju inte bussigt att göra när det är en av ens bästa vänner som håller i programmet..hahaha.
Vi ska se på alla kort från GC och bara myyyysa.
Jag funderar på om jag ska sno en lista av Noelia. En lista där man varje dag har ett ämne man skall skriva om.
Frågan är bara om jag kommer fullfölja den. Men känner att det kan vara bra, dom dagarna man har bloggtorka så har man iallafall något att skriva om.
Ja jag kör nog på det så får vi se hur det slutar.
Nej lite kaffe kanske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0