Whatta??!!! är de jul snart??

Jaaa..de är det.
De är ju förfan nästan bara en vecka kvar!!
Hur ska man hinna?
jag har ju massor kvar att göra:
  • Fira Anna och Adde
  • Ha "kalas" för Adde här hemma
  • Handla till Addes kalas
  • Göra smörgåstårtor
  • Köpa dom sista presenterna till Adde
  • Köpa present till Anna
  • Köpa dom sista julklapparna
  • Göra Knäck
  • Slå in alla julklappar
  • Fixa julgran
  • Klä julgran
  • Handla julmat
  • Göra köttbullar
  • Julstäda
  • Klippa mig
  • Och samtidigt få vardagen att gå ihop
  • gaaaaah
Märks det jag att plötsligt blev jätte stressad? ja man kan ju knappast påstå att jag är chill som en filbunke direkt.
Skit oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0