Im free lika a bird...

Jag har sagt upp mig från jobbet.
Känns SÅ JÄVLA FUCKING GREAT!!!!
De enda jobbiga är att jag vet att det finns fler som måste gå där och pinas.
De var/blev verkligen ett helvetes arbete när vi fick en ny chef.
Jag undrar... hur har man mage att klaga över en chef när man inte kan göra hälften så bra jobb som chef själv??
Att döma sina anställda, sätta dom i fack, ljuga om dom, snacka skit om dom och deras nära, klanka och trycka ner dom, så kan inte en chef bete sig, så bör inte en frisk människa bete sig ärligt talat.
Har man så jävla dålig självkänsla så man måste hålla på med sådant och sen inte ens kan stå upp för det så ska man fanme gå å gömma sig bakom ett skrivbordsjobb där man inte behöver bry sig om några andra än sina papper.
Kan man inte hantera att folk är olika och har olika värderingar i livet så kan man hålla käften.
Om man som chef går och säger de ena värre än det andra om en anställd till en annan men vågar inte ens ta upp det med den man faktiskt känner detta om så ska men DEFINITIVT hålla käften.
Nu är jag äntligen fri från detta skit företag.
Jag ringde facket och sa att jag ville säga upp mig med omedelbar verkan, förklarade läget och dom tyckte det va fruktansvärt.
Två st från facket sa faktiskt rent ut att den här %%%#% verkar vara totalt blåst och att det va sanslöst hur dom höll på.
Allt löste sig på bästa sätt för mig och nu njuter jag till fullo, hela sommaren kommer bestå av härligt sol och bad, utflykter, resor m.m och snart ett hääärligt trivsamt jobb;)
K-J,Sofia och Helene... jag vet att jag satte er i skiten när jag avslutade min anställning så på stört, men jag hade inget val. Egentligen är det tha boss som satt er i skiten, men hon fattar nog inte att man som chef är skyldig att hoppa in och jobba om sådant här inträffar. Att ni får jobba 12 dagar i sträck (minst) är ännu ett bevis på att hon suger balle. hahaha.

Kommentarer
Postat av: Emily

Hahahaha.. så jävla bra!! Är så glad att du äntligen är FRI!! Puss

2010-07-27 @ 22:30:03
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Therese

GO ELIN GO ELIN !!!! SEGERN ÄR DIN :)



Jag kan inte säga att jag skulle vara stolt över en sån merit.. att diskriminera mina anställda... prata skit bakom deras rygg.. men alla ser vi ju så olika på livet ;)



2010-07-28 @ 21:29:20
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0