ms lonely

haha.. nedå.
Adde är i Vallstena på västa partyt. jag ÄLSKAR Vallstenas fester men får hoppa det denna gång. Dagen för honom började redan imorse med brännbolls turnering (vilket hans lag självklart vann stort) senare idag grillades det lamm och dracks gotlandsdricka. ME LOOOVE..lite bitter att jag inte va där. Och desten lär fortsätta heeela natten typ.
Dom lär få sjukt kul iaf, det har man ALLTID när man är där.
Jag sparar mig till cykelfesten som snart lär bli av.
Tänkte att jag skulle passa på å fortsätta lägga in bilder ikväll men Adde har med sig sin dator (där alla bilder ligger) till festen för att kunna spela musik från den så det får bli en annan gång.
Får försöka hitta på något annat... måla naglarna och lägga ansiktsmask eller något, fast egentligen borde jag städa och diska.. men hur kul e det??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0