fanfanfan

börjar känna mig RIKTIGT risig nu, bara slog till på jobbet.
Har fan inte tid å va sjuk, varken med tanke på jobb eller annat som händer.
Holly har med blivit sjuk och alla mina syskonbarn e sjuka, inte emil iof... än så länge.
Men öron,ögon inflamation,halsfluss,kräks.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!
Stackars barn, och stackars MIG. haha nedå.
Blir gärna hur sjuk som helst bara Holly inte blir värre.
Får se hur natten blir.
Har inte hänt så mycket annat än jobb idag.
Joooo skattepengarna har kommit!!! tjihoooo!

Nu är mina naglar gula som solen, super nice tycker jag.



haha oj va bra det syntes :s... orkar inte ändra nu... kanske kommer en bättre bild sen

Kommentarer
Postat av: terese

de va fan va mycket skojsigt nagellack du hittar... vill oxxååååå haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! varje gång du köper ett nytt till dig så köp till mig med i samma färg.. har gillat alla skarpt hittentills...

hoppas du kryar på dig å att ni håller er krya!!

kram

2010-06-09 @ 20:59:52
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Ida

Så fin du är hjärtat!! :)

2010-06-09 @ 21:25:41
URL: http://idamanson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0