GASCH!!!

Va trött jag är alltså... jobbat stenhårt dom här dagarna, jobbar imorgon med, ledig fredag tack å lov sen jobbar jag lör sön mån igen... sen ledig ett par dagar.
Känner att det är så kul på jobbet nu när det är mycket att göra, har fixat och trixat en hel del på min avdelning idag och känner mig faktiskt rätt nöjd med resultatet även om det är långt ifrån klart.
Efter måndag är jag ledig ett par dagar nu, känner att dom lediga dagarna man har nu i sommar är rätt viktigt med tanke på att jag faktiskt inte har någon semester på hela sommaren.
Blir nog lätt rätt trött annars, och dom lediga dagarna man har kommer ju vara fullsmäckade med saker man vill göra med familjen såklart.
Längtar efter en dag i almedalen/på fårö eller bara på stranden.

oj!! nu börjar grays... säsongsavslutning.
Såg ni förra avsnittet?? så sjuuuuuuuuukt fucking spännande ju. Crazyfish.


Kommentarer
Postat av: Therese

aaaaaaaaaaaaaa vilket slut på greys... de va läääänge sen jag lipade så mycket ! Herregud alltså :)

2010-06-16 @ 22:17:09
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0