igår och idag...

Igår var en lugn dag.
Holly och jag vaknade ca kl 11.
Drack lite kaffe med Malin, såg en film med holly och målade med vattenfärg.
Tacos på kvällen med Milin Johan Tilde Devin Anna och Havanna.
Sen när Holly somnat så kom Emily... vi hade en del att prata om och reda ut..tiden sprang iväg och ca 02.00 så var hon tvungen att gå hem, men känns som om vi han med att få ur oss allt det vi behövde få ur oss.
Känns jätte skönt.
Idag har vi varit borta vid therese och barnen, Anna och Havanna kom bort och även Emily med familj.
Jag och Therese stod och gjode vattenballonger i typ en timme för att sedan dela upp på 7 st barn...efter kanske 10 min (om ens det) så var ballongerna söder kastade, men det var verkligen värt den timmen det tog för att fylla och knyta alla ballonger för oj så skoj dom hade.
Sen gick vi för att beställa pizza.göttigt värre.
Nu kommer snart Adde hem... som jag saknat honom!!!
Han har varit och spelat pärk med grabbarna på fastlandet... dom blev 4.e bästa laget.

Nu ska jag plocka undan lite här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0