mega coola fransar

guuud vilket trist väder... vill ha sommar nu nu NUUU!!!
Men det bara regnar och regnar, suck.
Idag och dagis stängt så jag har fått tagit ledigt från jobbet.
Adde ska till fastlandet över helgen och spela pärk.
Jag Anna Malin och Holly ska in till stan och shoppa lite, riktigt sugen faktiskt:)
Vi MÅSTE förbi ica maxi.
Såg att dom höll på att packa upp ett nytt smink märke igår och till min stora förtjusning såg jag även dessa:





Hur coola va inte dom här lösögonfransarna??
Shit pommes.

Funderar på vad jag och Holly ska äta för fredagsmat, ingen höjdare och äta "finmat" utan Adde:(
Efter mat och fredagsmys så kommer Therese,Malin,Anna och Annica hit.. då förvandlas mitt hem till en skönhetssalong, ansiktsmaska nagelack och dylikt ska fram.


Kommentarer
Postat av: Ida

Shit vilka fransar!! ge mig!! ha så mysigt ikväll med <3 pusspuss

2010-06-11 @ 12:44:55
URL: http://idamanson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0