Soft dag som tusan.

Idag har jag verkligen inte gjort någonting alls...typ.
Fikade lite med vännerna på förmiddagen, sen begav dom sig hem till sina nästen och jag knäppte på mtv och såg till min stora förtjusning att det var The Hills maraton heeeela långa dagen.
Så jag la mig till rätta och låg och glodde på den... somnade till en sväng och kollade vidare när jag vaknade.
Gick och hämtade en mega trött Holly som stod och käkade snor på dagis.
Gick till bofinken där vi lekte hela eftermiddagen.

Imorgon ska Holly till tandläkaren.. hon längtar som en tok:)
Hoppas hon är glad och med på noterna imorgon.
Sen är det jobb till kl 19.

Här kommer några bilder på våran sötnöt





















Kommentarer
Postat av: Ida

VACKRASTE tjejen i världen <3

2010-06-01 @ 22:07:33
URL: http://idamariass.blogg.se/
Postat av: Helén

h Ärliga blå ögon!

2010-06-03 @ 22:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0