Svält suger!!

Adde står just nu och gör hamburgare med bröd... hoppas det går att äta.. fick inte tag i någon sallad och det e VIKTIGT för mig eftersom jag hatar smaken av hamburgare... nej jag vet inte hur det går ihop men så är det.
Och äta sånt när kl är snart halv 10?
Jepp... för jag slutade jobbet kl 19, holly somnade 20.40 och jag har knappt ätit något idag och för att testa hur jäkla bra dom där Nutrilett Hunger control var så köpte jag en och drack påvägen hem för att se om hungern försvann. Japp det gjorde den, iaf mellan Fole och Slite, sen va jag hungrig igen.

TUMMEN NEEEER


Kommentarer
Postat av: malin

ja hade jätte mega god köttfärssås du kunde få =)

2010-06-03 @ 22:33:00
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: Therese

haha... va bra... då har testpanelen underkänt den.. då slipper jag testa;)

2010-06-04 @ 08:21:06
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0