Vem FAN vill till Kartpathos??!!!

INTE jag iallafall!!!!
Tycker det e SKIT töntigt... Grekland liktsom???
Kom igen, åk till Blekinge väl?? Där jävlar händer det grejor (kanske?)
Att mina vänner Ida fucking månson och tönt Paulina ska dit om ca 1 månad tycker jag bara e SJUKT pinsamt!!!
Ida typ: men tjihhooo.. jag har typ precis varit ute och rest men gör det igen. Som att NÅN skulle bry sig liktsom??!
Och Paulina: Men shit, jag bodde ett tag i Kina och drar en sväng till Chile då och då...och nu tror jag att jag e ännu coolare och drar till Greece med vettja.
Suck på dom säger jag!!!!
Nej tummen upp för oss svennar somn sitter hemma och gnäller över att sommaren inte kommer tycker jag!!
Och nu vill jag inte få en massa kommentarer om att "jag klagar inte på vädret"
För ni e fame ännu sorgligare,;)

Se bara hur jävla FULT och TRÅKIGT det ser ut:






Kommentarer
Postat av: Ida

Mmm o det ska bli såååå tråkigt att ligga där på stranden med en kall öl i handen och en strålande sol i ansiktet ;) hihi... din lilla bitterfitta ;)

2010-06-15 @ 22:40:08
URL: http://idamariass.blogg.se/
Postat av: paoo

hahaha:) sööting!

vem vet de kanske blir blekinge ändån?

Faste de hade vell vart lika fult,tråkigt och jävligt där me?!

du skulle åkt me snyggo!

dom där fula bilderna gör nästan så ja vill skippa solen,ölen,festen och dom ashotta surfkillarna..ne en kall sommar på Gotland blir de nog,längtar redan till v29:)

PUSS

2010-06-15 @ 22:58:05
URL: http://misshernandez.blogg.se/
Postat av: malin

ja men kära nån.. håller ju med dig.. vem vill till soliga Greekland när man kan sitta här och sola på våran trapp, GRATIS!!!! :D ja tycke inte ett dugg att det ska bli sol här.. inte ett dugg ;P ja tjatar ju aldrig på solen eller så :D

2010-06-16 @ 07:40:39
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0