Barnens drömdag.

Igår kväll åkte jag in till mamma för att sova där, så slapp jag gå upp så tidigt, skulle ju vara på p-möte kl 8.30 på jobbet.
Så imorse tog Adde, Holly Therese och barnen bussen in till stan.
Jag mötte upp dom på busstatinen när mötet var slut och snacka om 4 supermalliga barn som klev av bussen, det bara sken lycka om dom.
Vi packade in oss i bilen för att åka till Lickershamn där Mamma och Bempa har sin husvagn.
Jag och Therese dumpade istortsett bara av barnen vid dom för att åka in till Visby igen.
Släppte av Therese på lasarettet och mötte upp Adde, körde honom hem till slite, sen till Vallstena.
Sen in till stan igen för att hämta upp Therese, sen utt till Lickershamn igen.
Barnen hade haft det TOPPEN.
Bara gått och strosat, kastat sten i vattnet, klättrat i berg och bara njutit av lugnet i sin egen lilla värld.
Häääärligt... tummen upp för att mams å Bemps har köpt husvagn ;)
Efter lite fick bus å prat packade i in barnen i bilen, åkte mot Visby för att käka på Macdonalds, sen mot skokanonen för att köpa/byta skor sen in en sväng på mitt jobb SEN hem för att SOOOOOOOOOOOOOVA.
Holly somnade typ innan vi kom upp till sängen, efter att tjetat å tjatat om att hon VISST skulle ha sina lila fina hoppatofflor på sig när hon sov, fördå skulle fötterna sova mycket bättre... men det fick hon inte.

Har tyvär inga bilder från dagen.
Men väntar på att mamma ska lägga upp sina så jag kan sno dom;)

Men här e några googlade...





Det är SÅ fint och stillsamt där ute.
Där brukade även vi campa när vi var barn... vi campade ofta och länge om sommrarna.
Men varför för man inte sådant nuförtiden?
Är inte ofta man hör att någon barnfamilj packar bilen och drar ut för att campa med 5 ungar i någon vecka direkt.
Sådant gjorde vi JÄMT när vi va små och vi ÄLSKADE det.
Ska bennemig se till att vi gör det med Holly.


Kommentarer
Postat av: malin

låter som du har tillbringat nästan hela din dag i bilen =) Du e snäll du som ställer på och skjutsar din familj =) låter som barnen har haft en riktigt toppen dag hos mommo och bempa =)

2010-05-04 @ 20:41:01
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0