Ego yesyes

eller nono.
Jag vet inte.
Lägger mest upp bilder på mig själv för er skull... haha.. det lät ju:)
nej men jag själv tycker det är kul å se bilder på dess bloggar jag läser.
Känns som om man kommer närmare då på något sätt.
Nu läser jag ju mest bloggar som varken e kända eller okända.
Bloggar som är gjorda av människor jag inte känner men som skriver om sådant jag är intresserad av.
Sen läser jag givetvis mina närmsta vänners bloggar med... men ingen av dom lägger ut särskillt mycket bilder på sig själva (förutom ida då)
Nej shit va jag svammlar nu... hur kom jag in på detta?
Jaja... skit samma.

Jag vill se mer bilder på ER som skriver blogg så jag vet hur människan som skriver ser ut. de va väl typ de jag ville få fram :s


Kommentarer
Postat av: Ida

O vi æææælskar att se bilder på dig ;) en frøjd før øgat ;) love yoooooou

2010-05-15 @ 23:28:58
URL: http://idamariass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0