Eurovision ikväll?

Vi står i valet å kvalet, euro eller film?
HATAR Annas låt hatar hatar hatar den... tyvärr.
Men kul att se den och alla andra töntiga bidrag.(inte för att jag gjort det bättre...just därför ställer inte jag upp haha)
Men jag tror fan jag blivit sjuk i huvudet.
I förrgår satt jag och kollade på det och fastnade för en låt så grymt mycket...
Först bara garvade jag... VAFAN SYSSLAR SNUBBEN MED??!!
Men mot slutet stod jag själv å dansade och sjöng med.
Tycker den e as skön... :s .... på riktigt alltså


Kommentarer
Postat av: Ida

Du är knäpp, vad är detta för skit? Ne, då är fan annas låt MKT bättre ;)

2010-05-28 @ 10:16:52
URL: http://idamariass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0