Fika med Mams och Bemps

då va jag här igen...

Innan jag började jobba han jag även med en kanon mysig fika med min käraste Mamma och hennes Bernt.
Det blev ringduvan.
Jag har fått en ny favvo macka.
Beställde en med Avocado och blieost... såååå otroligt god. Ni måste testa.
Riktigt mysigt var det. Synd att jag fick så bråttom iväg bara:(
Vi får göra om det väldigt snart!!








hittade bla 3 snygga lack med:)



skulle skrivit mera men har suttit och väntat i typ 1 timme på att få datorn... Adde har sittat och glott på eftertexter till något spel han vist spelat i flera veckor T-Ö-N-T ;) så nu e jag trött och ska sova...



Kommentarer
Postat av: Ida

Ooooh jag älskar ringduvan! fyfan, tänk om det blir min första sommar utan gotland? klarar jag det? fyfaaan..

2010-05-27 @ 11:48:28
URL: http://idamariass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0