full fräs

Idag har jag jobbat, kände mig smått överflödig på jobbet med tanke på att jag var extra insatt men det va rätt lugnt.
Så jag gick hem en timme tidigare än tänkt.
Även Adde har varit iväg hela långa dagen, han och bandet har spelat in demo i studio och ska även göra samma sak imorgon 9-18. RIKTIGT skoj alltså. Bilder kommer nog sen.
Under tiden jag och Adde har gjort vårt så har underbara Emily med familj haft Holly hemma vid sig. Så Hampus och hon har lekt som tokar och allt har gått bra verkade det som.
Dom e så lika dom två, riktiga busförn och tokstollar:9
Tack snälla snälla ni för att ni var barnvakt och även ska vara imorgon:)
När jag slöt jobbet så åkte jag hem till Emilys...satt ett tag i solen å pratade och njöt.
Sen åkte jag och Holly hem till Hedman/Lindby för att grilla,
Muuummmaaaa!!!
Jag och THERESE...jeppjepp hör och häpna Therese och jag drack 2 glas vin med.
Barnen badade, dansade, åt lördagsgodis,cyklade osvosv.

Nej nu tycker jag inte det e kul att sitta här längre... bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0