helvetes skiiit!!!

Min väska är borta... den låg precis utanför våran dörr igår och nu är den borta.
Likaså mina bil och hemnycklar, min älskade LV plånbok och körkortet.
skit skit skit skiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!

Det blev heller inget körkort för Adde idag... men nästa gång... då tar han det. De e jag säker på!!!
Det gjorde så ont att se honom så besviken, vet ju precis hur det känns.
Hemsk känsla... man känner att man vill lägga ner hela skiten, skita i det där jäkla körkortet.
Men men... försöker peppa honom så gott jag kan.
Ny uppkörning i slutet av Juni väntar.

Känner mig verkligen heldeppig och uppå allt detta så har det hänt annat som gör att det bara känns SKIT!!!
Tur att man har en underbar familj och vänner som alltid får en på bättre humör.
ALL LOVE TO YOU!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Klart han fixar det nästa gång ...

2010-05-31 @ 19:37:45
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: malin

jag tycker det e så jävla sjukt .. vem kan göra detta???!!! förstår din frustation helt klart..

Hoppas den kommer tillbaka. din fina fina plånbok,körkort och framför allt nycklarna !!

Jävla tjuvar!! kramar till dig

2010-05-31 @ 19:55:19
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0