Ikväll..

Fasen vad effektiv man kan vara som kvinna (för ärligt tror jag många män varken klarar av eller gör detta)
Efter att byggt hus, lekt doktor, dansat, klättrat, lekt kurragömma, pärlat osv osv med Holly så va de hög tid för henne att sova.
Adde hade åkt för att spela med bandet.
Hon somnade som en stock och jag gick ner, diskade,städade,rensade kyl och skafferi, dammsög, noppade ögonbrynen, filade och målade naglar och blandade dipp. Och nu sitter jag här... heeeeeeeelt slut.
Hahaha... fan så lat man är men tycker jag vart riktigt duktig. Allt detta på 1,5 timme.
Klapp på axeln Elin.
Nu vet jag inte vad jag ska göra... ville se film men de suger ju att göra ensam.

Imorgon bär det av till Visby.
Adde ska på körskolan så jag och Holly skall upp och fira Hollys gammelmommo som fyller på Lördag.
När jag berättade för Holly så sa hon: Hmmm...va ska vi köpa för present då? Vet inte än tyckte jag. Men jaaa vet!! sa hon, jag kan göra ett armband, DÅ blir hon gla ska du se.
Haha... får väl se hur gla hon blir imån då:)

Ska försöka hinna gå en sväng på stan med.. ska hitta en tunn mössa till Holly och nå coolt nagellack till moi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0