jävla misstag

idag har jag jobbat, efter jobbet åkte jag hem till syster Madde och fick lite kläder, drack lite kaffe och bestämde som vanlig att vi måste ses oftare och SNART gå ut å käka eller något.
Efter en snabbis åkte jag hem... hem till en mysig go underbar holly.
Den ungen ÄLSKAR verkligen att kramas och pussas. Hon skulle nog kunna sitta i ens knä hela dagen å bara mysa.
(lite överdrivet kanske, men ni hajjar)
När Holly somnat gick jag in till Anna för att lägga lite blonda slingor i hennes hår, fixade ,trixade å färgade.
Allt va klart och jag trodde de skulle bli skit bra.
Yeah fucking right.
hmmm...där på bordet låg det en påse... vad kan det vara?
JASSÅ blonderingspulvret som SKULLE blandas med det andra som jag redan hade haft i annas hår. Jippijej.
Dumma dumma jag.
Får göra ett nytt försök imorgon:)

Kommentarer
Postat av: Therese

Även den mest erfarne kan göra misstag :)

2010-05-09 @ 09:22:32
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: Ida

HAHAHA Oh det där är ju bara sååååå jävla mkt du ;)

2010-05-09 @ 21:06:13
URL: http://idamariass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0