Jävla väder

of fucking course så skulle de vara regningt å trist just precis idag.. på min och Hollys lediga dag!!!! vi har bara suttit inne, städat lite, varit vid therese.. det madde och malin oxå kom sen.
Trevligt trevligt... när Adde kom hem så åkte vi in till Visby för att storhandla, snälla grannen Malin var barnvakt för Holly så länge.
Känns som om hon hade det betydligt roligare där än i affären med oss.
Men VA!!!?? hur kan kan vi lämna bort henne så??!! de e väl förförligt gjort av oss. Huuuaaa mig!! ;)

Holly fick en ny tandborste med prinsessor på "men se så fint, med prinsessor på, precis som malin" sa hon.
"Vadå? är malin en prinsessa?"
"jaaaa...jag tycker det"

Söt nöt.

En annan kul kommentar som kom ur hennes mun idag var när hon pratade med Tyra.
"jadu Tyra, snart ramlar din navel bort, sen flyttar du hemifrån"

Jajaja... MYCKET intressant inlägg idag va...

Kommentarer
Postat av: mams

Hon är klok hon!! Klart Malin är en prinsessa...tror hon har sånt hår...kanske..o det där med naveln..det är ju så man säger när barnen flyttar hemifrån..att det är dags att klippa navelsträngen..hahahahaha

2010-05-25 @ 21:48:37
Postat av: Ida

aaaaah hahahahahahaha min älskade lilla princess!! så rätt hon har, det är ju precis så det känns ;)

2010-05-25 @ 22:33:18
URL: http://idamariass.blogg.se/
Postat av: malin

Jaa jag kan garantera att Holly hade mycket roligare av att vara hos mig =) eller vi hade det roligt båda 2, hon e genom go =)

2010-05-26 @ 01:38:21
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: elin hejdenberg

VAAAAAAAAAAAAAA!!! Jag är då chockad!!!! LÄMNADE ni bort henne medans ni va å handade!!!!? Vad är det för sätt!! Barnen ska man ju ALLTID ha med sig..varje dag, varje sekund! fniss

Holly verkar vara en tuff tjej =)

Kramar till Er

2010-05-26 @ 08:47:19
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Therese

ja fruktansvärt hemska föräldrar är ni, som lämmnar bort Holly på det där viset.. ;)



Herregud, att lämna nån gång ibland för sånna saker har väl ingen betydelse... hon hade garanterat roligare hos prinsessan Malin :)

2010-05-26 @ 09:36:38
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0