käääs

otroligt vad kass jag varit på att uppdatera.
Beror mestadels på att min älskade bärbara är dator och sommaren är här!!
Och eftersom man, när sommaren är här, sitter ute hela dagarna och kvällarna så blir det lite problem, de e så jävla bökigt att bära ut den stationära datorn om man säger så.

Låg sjukt efter i bloggläsandet med... ca 400 olästa inlägg på bloglovin och typ 100 notifacations(hahaha hur i fasen stavar man) på fb.
Då blir det lite jobbigt känner jag... fan så störd man e.
Riktigt jäkla töntigt att vara så beroende av något så meningslöst egentligen.

Har inge bilder direkt att lägga ut heller... annat än en dö trist förgårdagens outfit.



Så smickrande vinkel Adde fotat i... ser ut som en dvärg ju...


Trist att man inte kan se lika brun ut på kort som i verkligheten, men detta är ju bara såååå fult.. dags att sola benen mer tror jag minsann:)



Kommentarer
Postat av: Ida

du är alltid med gumman! synd bara att du aldrig infinner dig irl! :)

2010-05-25 @ 15:48:13
URL: http://idamariass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0