Lite pics

Här kommer lite bilder.
Orkar faktiskt inte skriva så mycket idag. Känner mig helt trött efter jobbet, trots kort dag, men blev rätt sent igår.
Vi hade en trevlig spel kväll här hemma med lite people.
Spelade kvinna mot man... tjejer ska svara på frågor som rör killar och vice versa.
Mycket mycket skratt blev det..
Brännboll??? hahahahahaha

Här kommer lite bilder iaf... Mest på nya systerdottern Tyra såklart.

Holly älskar att leka med peeerrrlor:)




Mommo målar lack på Holly tånaglar...och hon bara njuter


Ebba vill ju såklart med ha... storebror Emil hjälper gärna till.



Jag själv gillar inte att ha färgade tånaglar men visar gärna min skor som e sådär härligt ful snygga


Fina lillplutten... (Tyra alltså)


Brudarna tycker de e såååå spännande att se när Patrik ska byta blöja på Tyra.


Kärlek!!






Syskonmys




Holly är minst lika stolt som Tyras syskon är:)


Kommentarer
Postat av: Ida

Vaaa mysigt!! ni ær så fina allihopa, och vilken lite bedårande liten bebis :) henne længtar jag efter att få sniffa på nu :) pusspuss

2010-05-14 @ 10:57:56
URL: http://idamariass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0