of to Visby

Ska snart sätta mig i bilen och åka till Visby för andra gången idag.
Var inne tidigare och hämtade min efterlängtade bil.
Nu ska jag in igen för att på på pesonalköpskväll och sen sova i Mammas och Bempas lägenhet.
Ska upp tidigt imorgon på personalmöte.
Som tur är skulle Adde till stan imorgon för att ta körlektioner så han tar med sig Holly in till Visby, hon ska få åka BUSS...de ni.
Som hon tjatat om att hon vill göra det.Men bekväm som man är så tar man ju oftast och helst bilen när man ska någonstans.

Nej nu ska jag packa ihop mig och fara.
Glöm inte att kolla allt bra på tv ikväll;)


Kommentarer
Postat av: Ida

OOOOH NOOoO!! inget bloggande från elin ikväll alltså.. suckelisuck !! Du !!!!! jag får kanske med mig pao till greece, VAFAN kan inte du med följa med för? FATTA va kul!!

2010-05-03 @ 18:14:44
URL: http://idamariass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0