SOMMAR!!!

Jaaaaa... idag känns det tametusan som Sommar.
helt fantastiskt underbart.
Har precis lämnat Holly på dagis. Hade glömt ställa klockan så den ringde ju inte imorse.
Som tur va skickade Anna ett sms vid typ 8.30 så de va bara att väcka Holly och raska på.
Hon tyckte de va såååååååååå kul att komma till dagis igen och berättade för ALLA att hon hade fått en kusin men den bodde hemma vid Wilma just nu. haha.

Nu ska jag iväg till syster. ska utnyttja hennes baksida tänkte jag så jag kan sola lite:)
hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääärligt.
FAN ALLTSÅ VAD JAG ÄLSKAR SOL OCH VÄRME.



Kommentarer
Postat av: Ida

Fan va härligt !! helt underbart, här skiner solen med men det är massa moln :( jag får ge mig ut o blåsa bort dom ;) miss ju!

2010-05-17 @ 10:23:41
URL: http://idamariass.blogg.se/
Postat av: Carola

Hej Elin! Ramlade hit via Terese blogg. Min dotter Leia älskar sina glasögon som vi fyndade på ditt jobb. Och jag älskar kläderna ;o)

2010-05-17 @ 13:51:55
URL: http://gutecarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0