VARFÖR!!?

Lyckan slår till denna förmiddag... jag har blivit moster.
Går och tänker på denna lilla Tyra/Elsa och bara myser, längtar.

BOOOM!! får man ett telfonsamtal och den där lyckan blandas med chock och depp.
Varför måste det ALLTID komma nått jävla bakslag.
Varför kan inte BARA lycka få infinna sig ibland??!!
När jag eller dom i min närhet mår bra, har det bra, är lyckliga så drabbas alltid dom/jag av nått tragiskt/jobbigt.

Är fanme jävligt trött på dehär!!


(DETTA ÄR INGET SOM RÖR TYRA/ELSA...HON MÅR BARA BRA HON :)  )





Kommentarer
Postat av: malin

Ja du Elin det e verkligen märkligt och tragiskt att aldrig lyckan kan infinna sig helt o hållet utan att något tråkigt och jobbigt ska hända, och det händer runt omkring oss.. tänker på er!! stor kram

2010-05-10 @ 14:43:13
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: elin hejdenberg

KRamar till dig för att du blivit moster än en gång. Å kramar till dig för det andra, vad det än är.. KRAMAR

2010-05-11 @ 10:12:16
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0