Bortskämd

Jag undrar, hur länge kommer Holly skämma bort mig med långa sovmorgonar (ehhh...finns det ens ett sånt ord?)
När hon är ledig från dagis sover hon oftast till 9-9.30. Men ibland kommer det tillåmed dagar,som idag, då hon inte vaknar förrens 10.15.
Undrar om det en dag bara är borta och hon vaknar som dom flesta barn,runt 07.30-08.00.
Ibland kan jag tycka att de är alldeles för länge att sova till 10, hela förmiddagen är borta.
Hon äter en stor portion gröt till frukost och får då inte i sig klokt med lunch.
Nu tänker väl folk att jag ska väcka henne tidigare då.
NO WAY!!!!!
Det skulle jag inte ha karaktär till tyvärr.
Nu ska vi klä på oss lite, Holly va extremt Wilma och Ebba sugen.
Jag är sugen på att testa Emils nya Kinect spel.
Tycker de är coolt att han ens har ett sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0