friday is fantastic

Idag ska jag och Holly försöka städa lite här hemma.
Förhoppningsvis slutar Adde redan vid lunch så då ska vi 3 åka in till stan och jag ska shoppa för mina födelsedags pengar. Det kommer nog iallafall bli Reeboks EasyTone skor och en bra mp3 spelare.
Efter det ska vi hem och laga god mat (om de inte blir middag i Visby, hade ju varit mysigt)
Sen ska det tändas ljus, dukas fram läsk och chips och kolla på hennes favorit program på barnkanalen och bara myyysa.
Sen kl 12 kommer äntligen min underbara Ida...hon stannar ända tills på Tisdag.
LOVELY!!!!
Nej nu ska jag försöka få i mig någon frukost.

Kommentarer
Postat av: Therese

FÖRVÄNTA DIG EN TRIMMAD FAST OCH LIIITEN RUMPA och flera storlekar mindre i jeans OM BARA NÅGRA DAGAR :) HAR HÖRT.. ELLER LÄSTE JAG DET (?), ATT DE GÅR VISST OTROOOLIGT SNABBT ENLIGT VISSA ;)

2010-11-05 @ 12:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0