Grymt

Idag mår jag faktiskt helt okej...skönt.
De e värre med dom andra två.
Ida är EXTREMT ångestfylld och Adde va ännu full när han vaknade i morse så nu börjar bakfyllan komma för hans del.
Nisses födelsedags fest igår var sjukt kul.
Riktigtriktigt lyckad och oj va jag skrattade, nästan så man har träningsvärk idag.
Det enda soom va trist var att musiken sög.
Det lät som att samma låt spelades om och om igen.... Sorry Andreé:(
Holly hade det jätte bra hemma vid Malin och sov som en stock hela natten med.
Känns så skönt att veta att hon känner sig så trygg överallt, hon är verkligen ett tryggt barn och det är tack vare mig och pappa Adde, det är jag säker på.
Här kommer lite bilder från igår.

Kommentarer
Postat av: stéphanie

du är så underbart vacker elin!

2010-11-07 @ 22:48:20
URL: http://stephaniewesterlund.blogg.se/
Postat av: linda

Ska gå ner och köpa det direkt. Vet inte om någon av dem har ätit under natten men inte mycket i sf!

2010-11-09 @ 11:36:47
URL: http://royaltylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0