Hipphipp hurra

Jag, idag blev jag halv vägs till 50.
Känns helt okej faktiskt.
Har haft en kanonbra dag, Smörgåstårtorna blev toppen goda och alla älskade dom, nästan alla kom (Utom Emilys pga av sjukdom) finfina presenter och en än sålänge toppen kväll med älsklingen.
Vi sitter och äter as jävla goda ostar som jag fick av honom i present tillsammans med 2 flaskor vin, ett rött och ett vitt.
Det är så gott att både jag och Adde på riktigt blir snurriga i huvudet (det beror på osten, vinet hinner vi knappt dricka)
Vi är verkligen GALNA i ostar och framförallt jag.
Här är det jag fått idag på min dag :
  • Fina katter å en blomma av Adam och Alex
  • Tecking
  • Kontanter
  • Viner
  • Champange
  • Ostar
  • Body scrub, shower gel, body cream
  • Jacka
  • Halsduk med inbyggd mössa
  • Torgvantar
  • Pengar på kontot
  • Blommor
TACKTACKTACK alla ni som kom idag, alla som skrivit på facebook,alla som ringt och alla som skickat sms.
Jag är helnöjd med min dag!!! for sure

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0