Jag Rockar På

Nu är det ju verkligen dags att sova..eller hur?
Idag har Holly haft en sådär mega härlig dag... allt hon har sagt och gjort har varit bedårande gulligt,,,
Som när jag skulle laga mat så sa hon "snääälla mamma, kan vi inte äta blodpudding, jag tycker ju sååå mycket om det"
Jag svarade "nej" och viskade "men det blir Pannkaka"
varpå hennes respons var "okej, vi säger INGET till pappa, du e sååååååååååååå snäll mamma"

Imorgon hoppas jag på att få låna någon av grannarnas tvätt nyckel så jag kan tvätta lite. hmmm..intresseklubben antecknar?

Har ni sett Walking Dead?
Grym serie...


Kommentarer
Postat av: malin

du kan alltid få låna min, om du tar en kopp kaffe med mig =) behöver verkligen lite vuxen sällskap nu när man e lite isolerad med barnen. Har johan :D men e inte samma sak som med en girlfriend =)

2010-11-18 @ 00:47:25
Postat av: Ida

PUSS

2010-11-18 @ 21:42:43
URL: http://idamariass.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0