Julgrans dilemma

Det bidde ingen film, upptäckte ju att det va massa bra program på tv.n

Jag har ett riktigt julgransdilemma.
Sen jag flyttade hemifrån och börjat klä min egen julgran så har jag alltid haft tema på den.
Någon jul var det rosa och lila pynt, en annan siler och svart osv
Men sen när vi fick Holly så har vi gjort det så traditionelt som möjligt, dvs rött och guld.
Vi tänkte att vi "måste" ju göra det juligt för hennes skull.
Men vad säger att just en röd julgran är juligare än en rosa och lila, det är ju faktiskt 2010 och vi som föräldrar skapar traditionerna.
Så i jul blir det nog faktiskt vitt pynt i granen, med inlägg av små söta färglada figurer, vilket jag tror Holly kommer ÄLSKA.

Rusta har ju massa kul pynt.






Är det inte fint???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0