Hår

Efter att ha lämnat Holly och Wilma på dagis idag så bar det av in till stan.
Jag och Emily skulle klippa oss.
Emily klippte av rejält med hår, vilket va både modigt och bra gjort.
Tycker de e sorgligt/fult när tjejer som faktiskt kan få långt hår bara sparar och sparar och inte vågar klippa sig just för att dom vill och ska ha långt.
Men det är så fruktansvärt fult när långhåriga inte fattar att det måste klippas/toppas iallafall för att det ska va fint.
Hellre halvlångt fint hår än ett jätte långt risigt kluvet hår, det ser bara sorgligt ut som sagt.
Jag kan tyvärr inte skatta mig lycklig över mitt hår dock.
Jag är född med "fint" hår som det så fint heter..hehe.
Slitet,sprött och tunt, som omöjligt kan bli natruligt långt eftersom det bryts av så fort de kommer ner till axlarna.
När jag var yngre tyckte jag detta va jätte jobbigt och förlängde håret för jämnan men nu trivs jag med mitt korta hår och inser att jag faktiskt ser betydligt bättre ut i det.
Men snart kommer jag nog sitta där med extensions igen.
Jag kan ju ALDRIG bestämma mig när de gäller håret, jag är extrem på att färga förlänga klippa och ha mig.
Men idag så toppade jag bara håret eftersom jag vill locka det till på lördag.
Nu vill Holly och Wilma kolla film och käka mellis och deras ord är ju min lag ;)

Kommentarer
Postat av: stéphanie

Du har sån tur att du passar i alla färger och olika längder! :) du är lika vacker ändå! :)

2010-11-16 @ 17:17:11
URL: http://stephaniewesterlund.blogg.se/
Postat av: Ida

Du är ju så sjukt snygg i ditt långa bruna hår, ser mkt tjockare o finare ut!! DO IT!!! i say ;)

2010-11-16 @ 23:03:14
URL: http://idamariass.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0