Luciatåg..

Snart ska dom gå luciatåg på dagis, UTOMHUS, precis som förra året, tjofuckingho..grrr.
Barnen står och fryser, man måste köpta 10 strl förstora luciakläder så dom kan ha overall under.
Barnen kan knappt sjunga för att dom fryser så mycket och med stora vantar går det varken att dricka glögg eller ta kort.

jävlar va negativ jag är.

men så är det, jag ser INGET positivt i detta med att vara ute tyvärr, och dåligt med utrymme inomhus kan dom ju FÖRSÖKA skylla på¨.
Äh... jaja, tyvärr får ju inte jag bestämma.. men hade det vart så så hade dom stackars barnen OCH föräldrarna fått vara inomhus ;) snällt va? hahaha
Nej va tråkig å tjurig jag är.


Holly ville iallafall vara robot ELLER prinsessa i luciatåget, men det fick hon inte godkännande av oss att vara:)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilka dåliga förädrar ni är alltså, som inte låter Holly va robot i luciatåget... hallåååååååååååå... är det inte så att barnen ska få bestämmma ? ;) hahaha...eller inte......

2010-11-30 @ 22:51:06
Postat av: Ida

Vad kommer att bli riktigt riktigt bra!?!?! Va va va!!

2010-11-30 @ 23:13:27
URL: http://idamariablogg.wordpress.se
Postat av: Emily

Klart hon ska vara robot :) Hur coolt hade inte de varit. Hatar också att de har luciatåget utomhus. barnen ser ju ut som uppstoppade sälar.. nej fy vad tråkigt det är :(((((

2010-12-01 @ 10:53:32
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: malin

Jag håller med dig om detta, tycker barnen ska ha luciatåg inne, det blir också mysigt, så jädra kallt lär de bli att stå ute, KLart Holly ska va Robot ;)

Åh vad kommer bli riktigt bra?? NYFNIKEN!

2010-12-01 @ 13:10:39
URL: http://malinlillstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0