nja jag vet inte jag.

Jag vet inte vad jag ska tycka eller skriva om denna snö, vet inte ens om jag tycker LITE om det.
Ja det skulle vara för Hollys skull.
I går kväll tog jag med kameran upp och la jämte mig i sängen för att filma Hollys lycka över vinterns första snö, sagt och gjort.
En härlig video med en överlycklig Holly som tittar ut och skriker, -men mne, är det verkligen sant, mamma!mamma!! det är ju faktiskt snö ute...på riktigt, det är sant. Är det julafton nu????
Meeeen, under tiden jag pratade i tele och satt å pillade på kameran så råkar jag min IDIOT radera videon. faaaan:(
Ja, de e inte mycket att grubbla över nu, gjort är gjort.


Vi har annars idag varit inne vid syster Malin där Ida sov inatt... körde sen ida till flyget och jag och Holly åkte hem och lekte i snön.
Detta är första året hon gillar snön, har helst inte ens velat gå ut dom andra året för att inte tala om att åka pulka, hon HATADE det.
Men idag har det åkts pulka för fulla muggar och hon tyckte de va jätte mysigt.

Ja jag gillar verkligen inte snö och kyla, de ska vara VARMT!!!




Kommentarer
Postat av: Ida

Jag sa ju att ni skulle följt med!! Planet har inte gått ännu :) komsi komsi ;)

2010-11-25 @ 15:44:23
URL: http://Idamariass.wordpress.com
Postat av: malin

Jag håller med dig, gillar inte heller snön, men om det gör barnen nöjda och glada så e en mamma glad =) kul o se barns lycka av snö =)

2010-11-25 @ 16:30:32
Postat av: malin

ja tror du har rätt i de du kommentera i min blogg.. jag har länge gått o funderat på vart hon är någonstans tror jag också skrivit det i min blogg många ggr. Nu fick jag nog svaret på de :)

2010-11-25 @ 18:26:28
Postat av: WILMA - http://wilmastranne.blogg.se

söta bilder! :)

2010-11-25 @ 20:46:52
URL: http://wilmastranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0