Shopping

Idag har varit en rätt soft dag.
Varit vid Therese nästan hela dagen.
Men när Holly fick reda på att Adam och Alex äntligen komit hem så rusade hon dit.
Vi fikade,drack kaffe och babblade.
När Patrik slutade jobbet åkte jag och Therese in till Visby för en storhandel.
Sååå skönt att få det gjort.
Nu har vi mat för 6 veckor framåt.
En matlista är verkligen något jag rekommenderar.
Hatar att behöva gå å fundera på vad man ska äta på kvällarna.
Nu är det redan klart och man kan redan på morgonen ta upp ur frysen om så behövs.
Och när man skriver sådär i förväg så är det lättare att se till att Holly får i sig hela kostcirkeln under veckan.
Nej de va nog allt.
Ska ju ännu lägga in lite bilder från idas tid här och från Ebbas 2.års dag.
Kanske blir efter vi sett klart RAW comedy club.
hejhej sålänge
Såg nu när jag la upp bilden att den såg heeelt konstig ut, men bjuder på de antar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0