Snart 1.a advent.

Tänkte ju lägga upp fler roliga bilder från i lördags men adde sitter för tillfället vid den datorn som bilderna ligger på.
Ska försöka få honom att slita sig, men inte för att jag ska ta över datorn och lägga upp bilder utan för att jag är sugen på att se en film:)
Men jag hinner nog lägga upp bilder efter det med...kanske.
Shit, på fredag är det väl 1.a advent?
Jäklar vad tiden går snabbt.
Då ska alltså julpynt snart fram... och jag som tycker de e så fult:(
Machar inte alls vår inredning.
Men man får väl ställa upp för laget (Holly) haha.

Tack anonym för att du har mer koll än jag:) nu vet jag att 1.a advent är på söndag.... nu blev jag sådär trött på mig själv igen...haha sånt borde jag ju veta!!??






Jag blir riktigt fundersam.... ?? hur fan??!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Elin.



Advent firas ju alltid på söndagar ;)

Alltså 1a advent söndag den 28 :D

2010-11-22 @ 21:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0