Snart är det Imorgon

Och imorgon är en kanon dag, jag citerar Holly " Det kommer bli en så bra dag imorgon mamma, lika som julafton nästan ju"
Först ska vi in till stan, Jag Holly, Malin, Therese, Wilma, Ebba och Tyra, Therese ska fixa nytt ID sen blir de lite julpynts shopping och säkert någon god mat.
När vi kommer hem ska vi baka pepparkakor med barnen och sen har jag lovat Holly att hon ska få bada med Ebba :)
Efter allt detta mys så pussar jag mina älsklingar hejdå och vandrar in i lägenhet nr 12 där Malin ska ha en tjejfest för oss braiga tjejer:)
Ska bli såååå spännande och kul. Hon ska visst bjuda på jätte god mat och massa annat fuffens som hon inte vill berätta vad det är...BIATCH

Nu ska jag krypa ner i bädden, först ska jag ut och röka i det här svinkalla vädret, fyfan.
Tänk.... Nu är Ida på GranCanaria, precis just nu... i värmen...klagar kanske tillåmed på att de är FÖR varmt.
Va nära på att hoppa på flyget jag med, 499 kostade sista minuten....



Kommentarer
Postat av: Ida

Ligger ute på altan, 28grader är det! Dricker kall öl o bara njuter, men det kunde få blåsa lite mindre ;) hur är det hemma? Hihi

2010-11-27 @ 16:03:25
URL: http://idamariablogg.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0