Statestik

Det va hemskt va alla pratar om att deras statestik höjts, visst de e samma här, nästan med det dubbla.
Klart man bli glad att fler läser, och nyfiken på vilka dessa människor är och hur dom hittat mig.
Men de roligaste är ju iallafall när folk skriver att deras statestik har höjts massor massor.
Vad dom inte verkat inse är att deras statestik faktiskt syns på deras bloggar och att det är "klick" den visar, inte unika.
Jaja.... svammel svammel.
Jag FÖRSÖKER att inte bry mig så mycket om min statestik men det verkar omöjligt.
Man blir ju så glad när den stiger och fundsersam och besviken när den sjunker såklart.
Men egentligen borde de väl inte spela någon roll hur många besökare man har??
För i slutänden skriver man väl för och till sig själv?
Det tror jag att dom allra flesta gör iallafall... eller?

Kommentarer
Postat av: Anna Ahlvin

KLICK! Nu har jag varit här oxå idag=) Jag har besöksräknare eller va de heter på min blogg men den visar bara unika besökare och inte antal klick ... Men jag har faktiskt ingen aning om min statistik trots att jag har räknare.. haha... man ska bara ha å ha ;)

2010-11-19 @ 16:52:58
URL: http://familjenahvlin.blogg.se/
Postat av: Najalla

Hm, nu fattade jag inte riktigt men min statestik räknare visar antal unika besökare och antal sidvisningar.. Du har ju två olika färger i diagrammet. Upp med en bild på hårfärgen! :)

2010-11-19 @ 23:01:18
URL: http://www.najalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0