Tha TÅRTTA

Som sagt så verkade alla gilla min smörgåstårta jätte mycket och det är jag jätte glad för.
Särskillt när jag bara gjorde den efter helt eget huvud.
Många bad om recept men trots att jag sa till Adde när vi gjorde tårtorna, att vi borde skriva ner precis hur vi gör så gjorde vi aldrig det :(
Men vi gjorde iallafall 2 st stora och en mellan tårta, ingredienserna till allt gick på ca 750 kr.
Tårtorna räckte och blev över till ca 20 st vuxna.
Om någon är nyfiken på receptet kan jag skriva ett inlägg med det(på ett ungefär då), eller mail om ni skriver med den. (säg bara till)
Nu ska jag snart sova....

Kommentarer
Postat av: Ida

Jäklar va god den ser ut, men den drunknar i majonäs som alla andra jävla smörgåstårtor va? annars får du spara en bit åt mig ;)

2010-11-03 @ 10:57:07
URL: http://idamariass.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0