Ångest

Jag satt och gick igenom mina album på facebook... tänkte att jag skulle gå igenom och lägga upp lite gamla kort, sådanna jag tyckte var lite EXTRA.
gick igenom 3 st album, sen gav jag upp. Jag har ju förfan 89 album på facebook med ca 100 kort i varje MINST.
Och eftersom jag lagt upp dom på fb redan så tycker jag ju att alla är fina.

Jag och Adde började prata om det här med att framkalla kort.
Vi har nog ett par tusen kort på datorn som vi inte ens har gått igenom för att se vilka vi ska framkalla.
Det ger mig sån panik.
Men jag tar jui kort varenda dag, vissa kort bara för bloggen.

Vi bestämde faktiskt att det nog är dags att lägga ner att framkalla kort, inse att de e 2010 och när Holly blir äldre har tekniken gått ännu längre så hon kommer förmodligen att tycka att de e hur fånigt som helst att sitta och kolla på kort i en bok.
Vi ska istället bränna ut ALLA kort på DVD skivor och försöka katigorisera så gott vi kan.

Det GÅR verkligen inte att välja ut bland tusentals kort vilka man ska framkalla, och jag tycker det är så tråkigt att man dessutom bara framkallar och sparar dom "perfekta".

Tänk när det va på fotorulle och man va helt spänd över vilka kort man skulle få hem i brevlådan.
Suddiga, halvdana, galna,
Nu raderar man dessa orginella foton.....

En ung Adde, en tjockis jag och en liten Holly i magen

Kommentarer
Postat av: Najalla

89 jävla album..! Helt sinnessjukt. Du är galen kvinna :)

2010-10-11 @ 00:52:05
URL: http://www.najalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0