Brännvidd

Till dig som var Anonym och undrade hur jag gär med dom svartvita bilderna med en färgklick,

De bara blir så ibland när jag tar kort. märkligt va??

Haha nejdå, jag använder mig av ett Tool som heter Brännvidd.
Själv använder jag oftast Picasa3 till mina bilder (finns att ladda hem gratis om du inte har det)
När du öppnar en bild så finns det en flik som heter Effekter,klicka på den och välj sen Brännvidd.
Sen för du bara det lilla krysset dit där du vill att det skall vara färg, och resten blir svartvitt.

Shit va snurrigt det lät, är så dålig på att förklara.. hoppas du förstår iaf :s

Kommentarer
Postat av: piichas blogg

sv: hej elin. tackar ^^

kul att du gillar bloggen.

jo idag har jag jobbat och åter jobbat. ^^

Blir samma sak hela veckan . fast i helgen e jag ledig så då blir det en lugn och härlig helg med dotter och sambon ^^

Vad ska du göra i helgen?



Kram/ Piicha

2010-10-11 @ 21:41:33
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/
Postat av: Cissi

Härligt! :) Det är bara bra här med! :)

2010-10-11 @ 22:00:24
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Ella

Ja, jag förstod! O har lekt lite med det, men jag får liksom inte hela fältet som jag vill ska vara färgat o bli det. Utan bara en liten del, o de går inte o utöka den. Men på bilden e hela Hollys jacka rosa, hur gick de till? :)

2010-10-12 @ 13:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0