De e så grymt synd om mig

Faaaan, solen skiner, mamma är i Slite, Adde och Holly är i Vallstena och jag ligger i sängen och har ont i hela kroppen.
Hela dagen igår gick jag runt och var frusen, mådde lite små illa.
Men tänkte att det bara var psykiskt eftersom jag visste att typ alla runtikring mig har varit magsjuka och även Holly.
Mot kvällen kom Emily med förslaget att vi tjejer skulle ha en vinkväll och alla var på.
Vi cyklade hem till Terese.
Efter 10 min blev Anna hemringd eftersom Tobbe hade blivit utringd på jobb då han hade jour.
En haltimme senare blev Therese Hemringd för att Ebba var dålig.
Och En liten stund efter det sprang jag in på toan och kräktes som en gris.(berodde INTE på vinet, hade bara druckit 3 glas)
Och jag kräks ALDRIG, även om jag vill eller behöver så kan jag inte.
Men nu bara kom det, fyfan, förstod att jag åkt på den där jävla magsjukan.
Så de va bara att ringa Johan och be honom köra hem mig.
Stackars Terese, vi som skulle ha en så mysig kväll så gick det åt helvete för nästan alla.
Jaja, vi har lovat varandra att göra det en annan gång, snart:)

Hela natten låg jag vaken, kunde inte sova, mådde så illa.
Vred och vände på mig, in på toan, kräktes tills det inte fanns något mer att kräkas, fick sån kramp i magen så att jag på riktigt trodde jag skulle dö.
Idag har jag ont i hela jävla kroppen och orkar inte ta mig ur sängen.
Har fått i mig en halv ramlösa,3 st Zoo godisar och en ost skiva.
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaann.
Vill ju inget hellre än att mysa med min fina familj:(

Nu ska jag nog se massa The Hills avsnitt medans jag ligger här nerbäddad i sängen i en tyst och tom lägenhet.

Någon som vill komma med mat till mig? behöver något riktigt flottigt känner jag.


Kommentarer
Postat av: Ida

Stackars hjärtat!!! lider med dig.. Love you <3

2010-10-17 @ 15:58:58
URL: http://idamariass.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0