Fredag 2010-10-29

idag har jag tvättat, och så har vi varit vid Therese och barnen och lunchat.
Nu sitter jag här hemma och funderar på vad resten av fredagen har att erbjuda.
Anna tyckte vi skulle vina oss lite, får se hur det blir me de.
Holly Wilma och Joline är uppe på Hollys rum och leker för fulla muggar.
Nästa Helg är det 25 års fest som väntar.
Ska bli riktigt skoj, många vänner man inte träffat på länge.
Och så hoppas jag är min bästis Ida kommer ner och följer med, det bara måste hon:)
Ska ha på mig något riktigt snyggt tror jag, klä upp mig till tänderna. haha.
Kanske min svarta fodralklänning och ett par snygga klackar.
Hmm, det tåls att fundera på.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kommer!! Ska bara kolla så jag inte jobbar... Kan ju vara en fördel ;) puss

2010-10-29 @ 16:36:02
URL: http://idamariablogg.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0